Методы вовлечения в условиях онлайн. Как фасилитировать на разных платформах?
Слава Москаленко – Аджайл-коуч, тренер, агент змін, спікер і євангеліст Аджайл-культури. Працює в IT більше 13 років.
У своїй статті про те, як з’явилося рішення працювати в Аджайлі, Слава зізнається, що на самому початку Аджайл-буму в Україні ставився до гнучких підходів скептично. Повірити в Скрам його переконала заміна продукту, який улюблена команда розробляла 2 роки: той виявився неконкурентоспроможним. Конкурентам в тій ситуації дав перевагу не продукт, а організація робочих процесів. Кілька подальших дослідів переконали Славу продовжувати працювати по скрам.
Багато років пропрацювавши програмістом, в 2012 році він став керувати Аджайл-трансформацією клієнтів Luxoft, в тому числі UBS, Deutsche Bank, Hotwire. З 2015 року Слава продовжив розвиватися вже як професійний Скрам-тренер (Professional Scrum Trainer, PST). У цій ролі Слава надавав високоякісні консультації по Аджайлу таким клієнтам, як Lufthansa, Nordea, Credit Suisse і багатьом іншим.
У 2017 році Слава почав працювати як Аджайл-коуч PaloIT і проживає в Сінгапурі. У цій ролі Слава працює над новим рівнем консалтингу про гнучких підходів до бізнесу. Один з перших його клієнтів – BMW.
Agile Framework for Digital Transformation
В своем докладе Слава Москаленко поделится опытом внедрения гибких подходов для старта цифровых технологических продуктов в компаниях, которые не разрабатывают собственное программное обеспечение для своих клиентов. Такие инициативы принято классифицировать как “digital transformation”. Лучшие практики организации команд, процессов и самой цифровой трансформации собраны в единый фреймворк. Основные элементы фреймворка будут сопровождаться реальными кейсами.
Богдан Місюра – Agile coach, Scrum Trainer, CEO brainrain.com.ua, першої в Україні компанії, члена всесвітньої мережі PTN організації Scrum.org; співорганізатор ScrumDayUA.
До недавнього часу працював Agile PMO & Delivey manager в Magento / Adobe. Має 17+ років досвіду в розробці ПЗ і 8+ років – в проведенні тренінгів і коучингів. Провів аджайл-трансформації в 30+ компаніях.
Сертифікати: Professional Scrum Master (PSM I / II), Professional Scrum Product Owner (PSPO), Professional Scrum with Kanban (PSK), Certified Scrum Professional (CSP), Certified Scrum Master (CSM), Certified Scrum Product Owner (CSPO), Licensed Management 3.0 trainer.
Management 3.0 from scratch
Аджайл нравится многим им бредят и его хотят. Однако, трансформационные изменения в процессах, ролях и обязанностях пугают бизнес. Менеджмент 3.0 - концепция построения аджайл культуры в организациях, выраженная в обширном наборе практик. Одну из практик по выявлению личной мотивации, мотивации сотрудника/менеджера/клиента, я предложу ко вниманию участников конференции на своем мини-воркшопе.
Поддержка программы чтения с экрана включена.
IT Project Manager
Currently working in EPAM Systems. Previously worked at GIZ GMBH and LETC. He is also lecturing at National Technical University of Ukraine “KPI” and KROK University.
Як з'являються завдання в беклоге продукту? Хто і як їх придумує? Чи складно це?
Design Thinking, користувацькі дослідження, Ideation, побудова беклога продукту і його пріоритизація - не так страшно, як виглядає на перший погляд, і при правильному підході може зайняти не так багато часу.
На доповіді я розповім:
- Про свій досвід застосування Atomic Research - методології, що дозволяє застосовувати кількісні методи до якісних досліджень.
- Як швидко генерувати фічі, фільтрувати і пріоритизувати їх, проводячи ефективні воркшопи зі стейкхолдерами і розробниками.
- Інструменти і методики, що заощаджують час: від безкоштовних SaaS до людських пороків.
Я розповім декілька реальних історій про впровадження Scrum, де зустрічалися великі проблеми, а іноді і повні провали. Поділюся порадами як їх уникнути або як вибратися, якщо уникнути не вдалося
Как строить продуктовые команды ориентированные на человека?
"Казалось бы что сложного в том, чтобы нанять нужных специалистов, поставить им конкретную задачу, согласовать сроки и ждать заветного релиза?
На самом деле - ничего. Только на практике, получается что реализованный функционал не всегда про пользователя. Дьявол в деталях, которые не получится предугадать на сто процентов.
Нам пришлось набить десятки шишек, чтобы понять как строить продуктовую команду таким образом, чтобы каждый ее участник понимал, что конечная цель - не таска на проде, а решение реальной боли реального человека.
Кроме того, оказалось что когда команда понимает какая боль решается это экономит уйму времени на поисках и проработках решений. Теперь хочется поделиться наработанными подходами, чтобы в мире стало больше человеко-ориентированных команд."
The #1 Strategy to Prevent or Fix Zombie Scrum
"Scrum is HUGE! It’s massively adopted by organizations. That’s of course awesome! Except for the fact that many organizations and teams think they’re doing Scrum, while they’re not. Sure, they’ve got all the Scrum roles, events, and artifacts in place. But there’s no working software at the end of the Sprint. There’s no drive to improve. No involvement of customers and users during development. This might look like Scrum from the surface. But it isn’t. This is Zombie Scrum, and we need to stop it!
During the presentation, you’ll learn more about the causes and symptoms of Zombie Scrum. Even more important, you’ll discover the #1 strategy to prevent or fix it! "
Liberating Structures - a social technology fit for our times
"Body - Ever heard that communication problems are the topmost issue that various companies face? Technological progress made it possible to do many incredible things, though it did not really chang our culture of communication.
Fortunately, we have some social technologies that make it possible to truly include and unleash everyone into shaping their work, life and environment.
Enter Liberating Structures, a modern paradigm for communication!
We invite you to take part in an interactive workshop during ScrumDayUkraine, where we will give a brief intro on what exactly are Liberating Structures and then hop right in into practicing different techniques!
The precise and yet ambiguous issue at hand that we will discuss during the workshop is:
""How to truly include and engage everyone in your own environment into shaping their work and life?"""
Liberating Structures - a social technology fit for our times
"Body - Ever heard that communication problems are the topmost issue that various companies face? Technological progress made it possible to do many incredible things, though it did not really chang our culture of communication.
Fortunately, we have some social technologies that make it possible to truly include and unleash everyone into shaping their work, life and environment.
Enter Liberating Structures, a modern paradigm for communication!
We invite you to take part in an interactive workshop during ScrumDayUkraine, where we will give a brief intro on what exactly are Liberating Structures and then hop right in into practicing different techniques!
The precise and yet ambiguous issue at hand that we will discuss during the workshop is:
""How to truly include and engage everyone in your own environment into shaping their work and life?"""
Objective-Subjective Prioritisation
Why is it so hard to prioritise? Negotiating priorities is all too common and expensive, where a group of diverse profiles with different agendas try to agree on what's most important, investing a lot of time and energy and making no-one happy. What's the problem? Each person prioritises subjectively, in their own context and following their own beliefs and interests. People decide what's most important based on their own arguments. When is something too expensive or too long?“ Those are undefined concepts and subjective for each person. This talk expects to take advantage of that subjectivity and turn it into collective objectivity.
Как гигантская компания можетзапускать тру стартапы и зачем ей тогда Agile-коуч?
"Хотите честно? Меня совершенно не волнует, что внедрила ваша компания: Скрам, Канбан или особую версию мутанта собственного изобретения с хитрым именем SAFeLeSSru. В подавляющем большинстве случаев, если это гигантская классическая корпорация, вы получаете красивые слайды, СкрамНо на местах, трайбы, как у Spotify, и все ту же скорость черепахи с точки зрения развития бизнеса. А вот настоящей тру-гибкости как не было, так и нет (если не считать классного промоутинга отдельных карьеристов и вкусных контрактов для консалтинга). И грустно, и скучно, и никакого челенджа.
А по сему вашему вниманию предлагается абсолютно нереальная, но меж тем реально случившаяся история, когда одна ну оооооочень большая и ооооочень традиционная компания взяла и научилась в своих стенах запускать тру стартапы. Прям вот невероятно быстро, гибко и задорно. И мне посчастливилось им помогать в этом.
Мне очень хочется верить, что такие истории что-то изменят и чуть больше компаний задумается о том, чтобы не симулировать Agile, а действительно серьезно и системно идти в изменения, понимая, насколько много от этого можно выиграть.
В общем, приходите! Только правда, только хардкор!"
Наталія розпочала свою кар’єру розробника ще в 2005 році. Вона експериментувала з різними ролями в техніці і більшу частину своєї кар’єри проводила працюючи в розподілених багатофункціональних командах, будуючи продукти, які люблять клієнти.
Наталія має великий досвід управління командами в невеликих стартапах, а також тренерських команд у зрілих корпоративних умовах.В даний час Наталія працює технічним менеджером в компанії iZettle
Наталія була однією з перших прихильників культури Continuous Delivery and DevOps і вважає, що найкращий спосіб досягти успіху – це створити команду пристрасних людей, які піклуються про одне одного та працюють над спільними результатами самоорганізовано.
Teams are immutable, which means that every time someone joins or leaves, you have a new team, not the changed team. But what are the most common ways of forming the teams? In most of the cases it’s a managerial selection. The truth is people work best when they have a choice over what they work on and who they work with. Self-selection might be one of the best facilitation techniques to help whether you are forming new team or reorganising the old one. In this talk Nataliya, experienced Engineering Manager and Agile Coach, will share and retrospect her experience of conducting self-selection workshop as a part of the department reorganisation process.
Більше 12 років досвіду в сфері інформаційних технологій, працював з різними бізнесами: індустрія подорожей, фінанси, електронна комерція, промисловий сектор, ритейл. Займаюся консалтингом і виробництвом для середніх і великих компаній, програм і проектів.
Скейлед Аджайл: трансформація vs адаптація
У цій доповіді я розповім історію Компанії X, яка будувала дорогу від традиційної моделі розробки до гнучкої. Шлях протікав через інженерні перетворення моделі релізу продукту, розгортання в продуктовому контурі і контролю втрат. Ця робота була основним стимулом до зміни моделі збору та обробки вимог, розподілу робіт між командами і в кінцевому рахунку привела до зрушень в моделі бюджетування, роботи з вендорами і власними командами, зміні парадигми метрик і телемітрії, що дало в кінцевому результаті поліпшення часових показників виведення продукту на ринок і реакцій на зворотну звязок з боку клієнтів і користувачів.
З моделей гнучкою і гібридної розробки ми поговоримо про релізні потяги, трайб, потоки створення цінностей, єдиний беклог, роботу з вимогами в еко-системі Atlassian, а також інженерних практиках.
Приходьте, сподіваюся буде корисно.
Мехмет Їтмен — консультант/тренер із менеджменту та технологій, що допомагає організаціям збільшувати продуктивність. За останні 10 років він попрацював із більш як 400 командами з 30 компаній у таких сферах, як телеком, фінанси, банки, страхування, онлайн-торгівля, логістика, розробка ПЗ, технологічні стартапи та ін. Зокрема, у Vodafone в Туреччині він очолював Аджайл-трансформацію, був активним учасником роботи Центрів удосконалення Аджайлу та підтримував операційні компанії в Туреччині, Катарі, Великобританії, Єгипті, Німеччині та Кенії.
Мехмет також є автором бестселерів ”Scrum Bir Dönüşüm Hikayesi’’ та “Scrum: Usta Sorulara Uzman Cevaplar”. Він засновник організації AgileTurkey.org — найбільшої неприбуткової спільноти в регіоні з 2008 року, що підтримує гнучкість у бізнесі. Він активно розвиває й інші неприбуткові спільноти: Agile Middle East, Agile Bosnia й Agile Greece. Мехмета як підприємця відзначили як молоду бізнес-зірку в рейтингу Fortune у Туреччині 40 Under 40 в 2011-2015 роках. Він — один із перших професійних тренерів Scrum.org і встиг провести тренінги для понад 5000 ентузіастів Аджайлу за 8 років. Мехмет має сертифікації PSD, PAL I, PSM I, PSM II, PSM III, PSPO I, PSPO II, CSM, SAFe Agilist і SAFe Program Consultant.
We have been experiencing a radical change in terms of market dynamics and economic models for the last few decades. In fact, we are shifting from a world where giant companies are kings to a world where clients are kings, in other words, from a production-oriented world to a new service-based world. This radical and great change also affects the company structures and ways of doing business. Today, companies are trying to pull away from the old concept of the huge, pyramid organization dominated by hierarchy and bureaucracy which was the norm in the 20th century. However, this is not an easy transformation. So much so that, when we compare the old business model and organizational structure to the agile approach, it is almost impossible to find something in common between the two. Therefore, this transformation process is a challenging and error-prone journey. In order not to repeat the same mistakes, let's discuss together some common blockers that we encounter and try to come up with some practical solution proposals.
"Чей Agile сильнее, и как вообще измерять аджальность команд? Этот вопрос часто ставит в тупик даже продвинутых профессионалов.
Нужно ли вообще как-либо измерять Agile в организации и, если да, то как именно?
Как это выглядит на практике на уровне команд и на что стоит обращать внимание? А самое главное, как сделать измерения объективными не слишком субъективными?
Какие критерии стоит применять при выборе подхода, чтобы способствовать дельнейшему развитию Agile трансформации и достижению целей организации?
Ответы на эти вопросы в сочетании с разбором кейсов реальных организаций позволит вам по-другому взглянуть на процесс Agile трансформации и сориентирует в выборе эффективных инструментов оценивания."
What are the characteristics of a good Scrum Team? Are you willing to be a Product Owner or Scrum Master? are you wondering about the maturity of your development team? This talk will give you insights about how the evolution of the development team, scrum master, and the product owner.
"Imagine that your company won a bid and was selected, as a technology partner for a large investment bank with its core business in the UK and headquarters in the US. Your company is full of talented, well-educated, full-stack developers that are versatile in various technologies and functional domains.
A client-company wants your company to take on development of a large product (on-line trading platform) that is meant to generate millions of dollars in revenue, quarterly. But there are some additional conditions....
A client-company had a lot of experience, dealing with far-off-shore outsourcing firms, promising golden mountains under a blue sky, but then delivering poor quality software, while overrunning expected costs and providing a low transparency of their process. Along the way, a client-company was hurt, more than once, relying on big consultancies with complex, so-called ""agile"" scaling frameworks.
A client-company wants to try something different....
This time around, a client company wants to have full transparency into the process and have delivery of potentially shippable product increment (PSPI) every sprint, as well as have a close interaction with their technology partners. A client-company was able to identify a real Product Owner who will spearhead this effort and who wants to use Large-Scale Scrum (LeSS).
Does your company understand Scrum down cold? Does your company understand Large Scale Scrum (LeSS)?
Option 3 on this graphic:
https://less.works/img/framework/who-is-the-product-owner-in-different-types-of-development.pdf
Does it have very seasoned Scrum Masters on staff, who can coach teams during LeSS product development effort?
Can you make this first partnership with a new client into a success?"
Магдалена Фірліт — професійний тренер Scrum.org і має ще кілька тренерських сертифікацій. Вона також працює як Аджайл-коуч, ментор, коуч із життєвих та бізнес-питань.
У Магдалени понад 20 років професійного досвіду, з них 13 — в ІТ-сфері. Вона спеціалізується на Аджайл-трансформаціях та підтримці бізнесу різного масшатбу в період змін. Магдалена проводить курси та воркшопи зі Скраму, Канбану і soft skills, а також є доповідачкою конференцій, мітапів і професійних спільнот та проводить професійне навчання. www: http://magdalenafirlit.com
"How organizations prevent themselves from being Agile
Goal: To cover (or uncover) three common anti-patterns during Agile adoption by organizations.
There are many common anti-patterns I observed in organizations during implementing Agile mindset and Scrum framework. Let’s focus on three of them. What you would do to avoid these anti-patterns? Some advice is included!"
UX work in Scrum – workshop
Teams tend to separate UX work from coding and testing. How to combine work together and deliver the potentially releasable Increment each Sprint? What is the most important in value delivery? What tools and practices can UX use to improve business outcomes, help a Product Owner and focus on collaboration with users along with teams.
"Почему команда является таким важным элементом в успехе применения Скрама.
Что мешает командам становится ""зрелыми"".
4 практических совета как сделать команды более ""взрослыми"" и ""сильными""."
Scrum at Scale - the natural evolution of Scrum
The key to a successful agile transformation is to accept the reality and start with what you know taking small steps that will have great impact. If we take a look through the agile window of history, we will see a lot of cases of agile transformations of all kind of organizations that either failed or succeeded.
There are many reasons why an agile transformation could lead to a total organisational disorder and eventually to a fatal failure wasting money, time, opportunities and of course the trust towards the decision making process.
Let’s navigate through the Scrum@Scale guide and via some case studies understand the key points of an agile transformation.
З 2009 року Валентин захоплений створенням ефективних команд розробників і організацій. Методом спроб та помилок він прийшов до успіху в створенні чудової команди. Турбота – це така проста концепція, але цей важливий момент часто не береться до уваги. Тим більше в аутсорсингу. Якщо ви прив’язується до колеги або проекту, якщо через шість місяців ви розлучаєтеся?
Разом ми розглянемо успішні приклади таких культур, проаналізуємо випадки, коли справи пішли шкереберть, і поділимося порадами про те, як створювати відмінні команди, які приносять подвійну цінність своїм клієнтам.
Together, we'll explore successfull examples of such cultures, analyze cases where things went haywire and share tips on how to build offshore teams that bring added value to their customer by "giving a damn". We'll learn about selecting and fostering the team, manage your client while the team learns to care and why you should give a damn about all this.
Ситуація відкинула багато команд на етап штормінга. Класичні поради не розраховані на такий збіг обставин. Кілька Лайфхаків, як зберегти команду.
Цель, OKR, видение, миссия, драйвер, эпик, BAG. Можете ли вы спонтанно объяснить различия между этими терминами? Большинство людей не могут. Легко запутаться в том, что означают эти термины и в каком контексте каждый из них полезен. По сути, все они описывают то, что кто-то хочет достичь.
Agile предлагает несколько идей о работе с целями и планировании - от уровня портфолио до ежедневной работы.
А как насчет целей? Кто и когда определяет и отслеживает их?
Поговорим о целях, инструментах impact mapping и example mapping и о немного о том, что измеряет скрам мастер в этом всем.
Scrum and various Agile scaling frameworks focus on importance of Product Owner role, cross-functional "two-pizza" teams and technical excellence, however, each organization goes its own way to put these principles to life.
In this talk, we will focus on how the largest private bank in Ukraine (Raiffeisen Bank Aval) uses different marketing and product management tools to get from feature-centric to customer experience-centric product development and put product discovery process as a parallel stream to product delivery. We will also talk openly about IT, business and organizational structure challenges we are facing during Agile scaling.
You will learn how splitting the whole change-the-business portfolio into value streams and product/service teams helps in enabling entrepreneurial mindset and moving from project-focused to product-focused development.
You will also learn about the transformation process, or what does it take to define product owner role properly and change their mindset from subject matter expert to entrepreneur stance.
Scrum and various Agile scaling frameworks focus on importance of Product Owner role, cross-functional "two-pizza" teams and technical excellence, however, each organization goes its own way to put these principles to life.
In this talk, we will focus on how the largest private bank in Ukraine (Raiffeisen Bank Aval) uses different marketing and product management tools to get from feature-centric to customer experience-centric product development and put product discovery process as a parallel stream to product delivery. We will also talk openly about IT, business and organizational structure challenges we are facing during Agile scaling.
You will learn how splitting the whole change-the-business portfolio into value streams and product/service teams helps in enabling entrepreneurial mindset and moving from project-focused to product-focused development.
You will also learn about the transformation process, or what does it take to define product owner role properly and change their mindset from subject matter expert to entrepreneur stance.
Ми поговоримо про нюанси та специфіку сервісних компаній. Які нюанси виникають при співпраці з клієнтами в стані Agile трансформації та змін. Що працює, а що не працює на практиці. Будемо говорити про практичні навички, та інструменти, які допомагають проходити турбулентні періоди, та періоди змін разом з командою на прикладі реальних проектів та мого досвіду. Поговоримо про те як будувати комунікації з командою та з замовником, які ролі потрібні для успішної роботи.
Improving digital products with Service Design Blueprint
Customer Journey Map is undoubtedly a great approach to understand and improve all the touchpoints with your customer and drive more engagement. With the Service Design Blueprint, we get a step further and connect the dots between what is on the front stage and visible for the customer, and what is behind the scenes - processes, systems, actors and policies. There are multiple benefits of blueprinting your service such as failure analysis, identifying bottlenecks, clarifying interactions and reducing the silos. Also, it can help you to rethink the future of your business by changing mindset from product-based to service-based, building new organisational structures and capabilities. In this talk, Nikolay will give you an introduction to Service Design blueprinting, explain the difference with Customer Journey mapping and highlight both tactical and strategic benefits of using the approach.
Сертифікований медіатор, сімейний медіатор, член Національної Асоціації Медіаторів України та Асоцації Сімейних Медіаторів України, власниця приватної адвокатської практики, сімейний адвокат, фахівець в області права з 14-ти річним досвідом. Анжеліка є фахівцем по роботі з конфліктами та мирного вирішення спорів. В своїй професійній діяльності керується принципом: “немає нічого ціннішого за стосунки між людьми — на них все побудовано”. Автор майстер-класів та лекцій по сімейній медіації, має власний проект по роботі з дітьми в школах на тему їх емоційних компетенцій, конфліктології відносин та навичок безконфліктного спілкування. Автор статей та публікації на сторінках всеукраїнських видань ““ELLE Ukraine”, “Единственная”, автор-спікер міжнародного форуму Community Mediation Forum International. З 2018 року пройшла навчання в Українському Центрі Медіації, в Міжнародній академії безперервного навчання та Міжнародному Науково-технічному Університеті ім. Ю.Бугая, на спец.курсі від медіатора Гейдельбергського университету з медіації Дагмар Леглер. Має сталу практику медіатора та співпрацює з соціальними службами з захисту прав сім’ї та дітей м.Києва.
Що навчаться робити та чим корисна лекція? Учасники воркшопу отримають знання щодо того: – як виникає конфлікт? Що є “паливом” для конфлікту? Приклади конфліктогенів та тригерів – як саме наші емоції пов’язані з нашими потребами? Як це використовувати на результат – що таке “моя” правда та “твоя” правда? Як за цим віднайти поле для гарних рішень? – які існують правила безконфліктного спілкування? – три чарівні питання, як медіаційний інструмент, що виведуть будь-який конфлікт із глухого кута! – декілька практичних технік, які допоможуть в побудові екологічного спілкування та пошуку найефективніших рішень для роботи команди. Кожен отримає завдання, а найсміливіші — отримають змогу почути експрес-аналіз від спікера за результатами виконаної вправи.
Медіація, як ефективний інструмент побудови комунікації в команді
Медіація є ефективним гнучким способом вирішення конфліктів між його учасниками, в якій нейтральний посередник(медіатор) допомагає сторонам визначити потреби та інтереси, пристосуватись до вже змінених обставин та віднайти рішення, які задовольняють інтереси кожної сторони.
Медіація допомагає вирішити конфлікти з побудовою стосунків та бачення комунікації в майбутньому. В процесі переговорів медіатор працює з емоціями кожної сторони, допомагає почути один одного, зрозуміти та відчути важливість інтересів один одного, зрозуміти, що сторони є “партнерами по конфлікту” та побачити дійсні базові потреби та інтереси за тими емоціями, які супроводжують комунікацію сторін.
Що важливо — що всі рішення сторони приймають самостійно, без жодних рамок та обмежень. В процесі вирішення конфлікту учасники не обмежені лише формальною ситуацією та своїми принциповими позиціями — баченням кожною стороною своєї власної “правди”, всі питання один до одного можуть стати предметом обговорення та вирішення в процесі медіації.
Як відомо, жоден конфлікт не про те, про що він насправді. А ще Сократ говорив: “Заговори до мене, щоб я тебе побачив”. Тому в медіації важливий діалог і бачення ситуації кожним, а медіатор за допомогою інструментів та медіаційних технік допомогає сторонам “підсвітити” їх сліпі зони комунікації, почути те, що заховане під фразами-образами, тригерами, за емоційними реакціями. І вже побудувати щось важливе на принципі задоволення потреб кожного. Магія медіація в тому, що ми працюємо зі стосунками та трансформацією стосунків між людьми, на яких потім базуються всі професійні досягнення, клімат в колективі та принцип “я — адвокат своєї компанії”.
Senior Business Analysis Manager і Delivery Manager @EPAM, Співзасновник і консультант @ E5. Виступаючи в якості Business Analysis і Product Management department head, а також Project Manager і Scrum Master на декількох проекти (включаючи волонтерство для Diia). Засновник Agile співтовариства і лідер, Agile амбасадор. Global Business Analysis Practice Со-керівник, засновник і лідер спільноти BA. Проводить тренінги з бізнес-аналізу, гнучкими методологіями та управління. Консалтинг проектів по бізнес-аналізу, product management і Agile процесів. Співкерівник спільноти ITKaizenClub в Києві. SСпікер на декількох українських конференціях. – Leading SAFe® certified – Certified SAFe Product Owner / Product Manager – Certified ISPMA Product Manager – Agile Team Facilitation certified – Certified Scrum Master – UA IT Awards – Business Analysis 2014 winner
Робота в рамках державних проектів вважається доволі «плановою» та не зовсім Agile, проте все змінюється, коли ви працюєте волонтером. І, як завжди, коли ви приймаєте вибір щодо підходу роботи, є свої плюси і мінуси. У цьому виступі хотів би поділитися, як наша розподілена команда волонтерів створила мобільний додаток для Міністерства цифрової трансформації - Дія. З якими проблемами ми стикалися і як конкретно ми їх вирішували (або змирялись 🙂 )
- яка була команда та процес
- чим розподілена команда волонтерів відрізняється від вашої звичайної команди
- як працюють процеси Agile в такому проекті
- як вихід в прод працює для мобільних державних додатків
Долучайтесь, подискутуємо.
Ігор Соколов Останні 10 років будує свої і чужі бізнеси в інтернеті: – Перший ПМ в B2B стартапі, де пройшов шлях від пре продакт-маркет фит до лідера ринку за 2 роки – Head of Product лінійки медійних продуктів з сумарною аудиторією в 100 млн MAU – Product Manager SaaS продукту з аудиторією в 20 млн користувачів в день – Засновник Goort – ком’юніті лідерів продуктових компаній – Викладає продуктовий менеджмент в освітній платформі Projector – Консультант по процесам в продуктових організаціях
Как не быть дата-дривен и быть счастливым
Игорь развеет миф о том, что существуют компании, где решения принимаются на основе данных. Рассмотрит модель зрелости данных в компании.
Наталія Романенко – організаційний коуч, бізнес-тренер, засновник Business Coaching School UA.
Власник ТМ HR-LAND (співтовариство менеджерів, працює з 2006 року). Наталія спеціалізується на розвитку управлінських і лідерських компетенцій, коучинг керівників, стратегічному командному коучингу.
Автор концепцій і методик: «Рамка зворотного зв’язку», «4 стилі комунікацій в менеджменті »,«Розвиваюче призначення », SELF-DISCIPLINE, «Лідерський потенціал», «Матриця самооцінки».
Сертифікація ECF: «Management Coaching», «Coach training», «Management competency coaching».
З 2009 року проводить навчання коучингу і менеджменту на сертифікаційних курсах, за цей час навчання пройшли представники таких компаній:SAP, Hilti, Samsung, adidas, Microsoft, Prom UA, Vodafone, Luxoft Ukraine, Hyatt Regency Kyiv, Solid Opinion, Yuri-Farm, FC Shakhtar, TEVA, MTA-Multimedia,Ciklum, Beetroot, EPAM, Ferrero, Lohika, Old Fashioned Radio, Glowberry, METRO Cash & Carry, UNIQA, Ukrposhta, KROK, PROFI STROY, TM Seasoning, Prominvestbank PJSC, LASPI, AXA Insurance, Cogniance, Lifecell, SB Tech, etc.
УПРАВЛЕНИЕ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ. Workshop для лидеров команд
1. Принципы управление командной и персональной ответственностью. Зоны роста лидера
2. 7 способов снятия ответственности, маркеры их определения
3. Коучинговые беседы и модели ТА как инструменты управления ответственностью
4. Базовый алгоритм проведения коуч-сессий START
5. Тест и ключи для самокоучинга «Личная ответственность лидера команды»
Мастерская проводится в формате командного коучинга, каждый участник протестирует авторскую технику Наталии Романенко и получит стартовый план работы со своей командой в области управления ответственностью.
6 років досвіду в управлінні IT проектами на позиціях Project Manager, Scrum Master, Delivery Manager в outsource і продуктових компаніях. Лектор школи Projector.
Останній рік працювала в Латвії, виступаючи куратором agile трансформації в продуктовій IT компанії. Натхненник, фасилітатор і servant leader, що допомагає командам розкривати і розвивати свої таланти в підтримуючої і мотивуючої робочої середовищі.
Scrum - легковесный и простой для понимания фреймворк. Именно поэтому после посещения тренинга по Скраму чувствуешь себя супергероем, который спасет мир, ровно до тех пор, пока не переступишь порог офиса и встретишься лицом к лицу с суровой реальностью: устоявшейся культурой своей компании, организационной структурой, устойчивой к переменам, скептическим отношением, нехваткой поддержки вышестоящего менеджмента и опыта в эджайл методологиях и практиках у коллег в целом. С такими вызовами сталкивается множество инноваторов и агентов изменений во многих компаниях, поэтому хочу поделиться своим кейсом и опытом:
- Как внедрить Scrum, когда гибкие методологии не используются в компании и не являются частью ее культуры
- Как получить поддержку руководства, коллег и сделать так, чтобы трансформация стала общим делом и целью для распределенной команды разработки в 30 человек и тех, кто с ней взаимодействует
- Как трансформировать традиционные команды в кросс-функциональные и дальнейшая поддержка этих изменений
Didem Orkun: Agile Studio Product Owner / Head of Agile PMO
Досвідчений ІТ-фахівець з досвідом роботи в промисловій інженерії. Брала участь в великих трансформаційних, таких як злиття двох компаній.
Мала досвід роботи в сфері освіти, рітейлу і в фінансовій сфері.
Протягом останніх двох років очолювала Agile трансформацію в TEB Information Technology Group, як член Agile Studio.
Вічний учень, Оповідач, Агент змін, Євангеліст Agile культури в TEB і BNPP Group.
This is the agile transformation story of a financial institution in Turkey, TEB- JV of BNPP Group, which has a vision to become a leader among the medium-scaled banks; to offer high quality service provision to its innovative customers and create sustainable profits for its shareholders.
This story will talk about the wisdom and insights on “try & keep’s ”, “think twice, re-adjust’s” and “never ever’s” experiences obtained in an environment with 40+ Scrum Teams in 19 months by garnishing with Portfolio Agility, establisment of an Agile Studio and initiation of an industrial way of coaching.
A journey designed to put agile into practice in an agile way with more than 1000+ people involved and with the great support of Agile Catalyst Community of BNPP Group.
Ральф вважає, що люди мають значення в кожному проекті. Навички людей, як вони працюють разом, як вони себе почувають і хто вони такі. Scrum, Kanban, eXtreme Programming, Management 3.0, це лише інструменти або платформи, які існують, щоб допомогти людям.
Він працює в сфері інформаційних технологій з 1997 року. У нього були різні посади: розробник програмного забезпечення, тестувальник, Scrum Master, Agile Coach, керівник групи менеджер і віце-президента з розробки програмного забезпечення. Найбільше йому подобалося працювати з людьми, покращувати процеси та середу, в якій вони працюють.
Він спеціалізується на коучингу з менеджменту та лідерства, Agile коучингу і підтримки організаційного розвитку.
Він є активним членом спільноти Agile і ділиться своїми знаннями і знаннями, виступаючи на конференціях і публікуючи повідомлення в блогах. В останні роки його запрошували в Agile Prague, Agile India, XPDays і Agile Lean Ireland, наприклад.
Як генеральний директор Management 3.0. представляє свою програму по всьому світу, де це необхідно. Переконатися, що власники Management 3.0 регулярно оновлюються. Крім генерального директора він також відповідає за управління контентом Management 3.0.
Teams!
Teams are becoming a basic building block for many contemporary business organizations, with one survey finding 68 percent of Fortune 1000 companies using self-managing teams” - Lawler, Mohrman & Ledford
Поддержка программы чтения с экрана включена.
Антону є що розповісти про Аджайл, тому що у нього є 7 + років практичного досвіду в розробці і перетворенні (Гнучке масштабування) процесів (LeSS, Scrum, Kanban, призначені для користувача моделі).
Антон пропонує розглянути збалансований коучинг для поліпшення команд, а також кілька (анти) шаблонів, які досить часто зустрічаються в реальному житті в скрам-майстрів і agile-коучів. Також попрацювати на конкретними кейсами якомога знайти баланс між викликом для команд і наданням їм допомоги.
Я пропоную розглянути декілька (анти-)шаблонів, що досить часто зустрічаються у реальному житті у скрам-майстерів і agile-коучів. Ми також попрацюємо на конкретних кейсах як можна знайти баланс між викликом для команд і наданням їм допомоги
Алекс має більше 20 років досвіду роботи в якості експерта і менеджера по технологіям.
Алекс має досвід роботи в сфері досліджень і розробок і управління в провідних ІТ-компаніях і освітніх організаціях, таких як корпорація Intel, Каліфорнійський університет в Сан-Франциско і т. Д.
Алекс має досвід роботи в сфері телекомунікацій, оборонних технологій, системного моделювання та розробки програмного забезпечення.
Преимущества и вызовы мультикультурной среды в IT-компаниях: 4 совета
Мультикультурная среда — это разнообразие этнической, гендерной и социальной принадлежности людей в компании. К работе в такой среде есть много подходов, будь то в планировании, принятии решений, стиле общения, управлении конфликтами или лидерстве.
За 19 лет жизни и работы в Израиле и США я убедился, что мультикультурная среда может быть приятным и полезным опытом. Но опыт этот полон вызовов.
Мы поговорим о сильных и слабых сторонах мультикультурных компаний, разнообразии в талантах, навыках и командах.
Ahmet Akdag: agility consultant, co-founder @acmagile, co-founder @agileturkey,
Managing Partner. PST, PSM-I, PSM-II, PSPO-I, PSPO-II, PSD, CSM, CSP, SAFe Agilist, Консультант програми SAFe Ахмет це консультант і сертифікований тренер Scrum.org та SAFe, допомагає організаціям в Аджайл трансформаціях. Є одним із співзасновників / спонсорів багатьох асоціацій Agile у своєму середовищі, як Agile Turkey, Agile Middle East, Agile Greece і Agile Africa, він також співпрацює з некомерційними організаціями.
Ахмет допомагає організаціям правильно адаптувати Scrum, Kanban і інші Agile процеси, навчаючи основам всіх рівнів в організації, навчаючи менеджменту, команди і допомагає розробляти організаційні принципи, практики та інструменти для Agile корпоративної.
Беручи участь в більш ніж 20 великих організаційних проектах по перетворенню Agile і навчивши понад 400 команд на малих і великих підприємствах, досвід Ахмета в галузі управління та проектування інфраструктури дозволив йому створити високоякісні рішення і кращі практики для масштабування Agile відповідно до фундаментальним принципам Agile-процесів. Він займається коучингом і консалтингом в компаніях, що володіють великим ноу-хау і досвідом як в області Agile, так і в області процесів.
This is the agile transformation story of a financial institution in Turkey, TEB- JV of BNPP Group, which has a vision to become a leader among the medium-scaled banks; to offer high quality service provision to its innovative customers and create sustainable profits for its shareholders.
This story will talk about the wisdom and insights on “try & keep’s ”, “think twice, re-adjust’s” and “never ever’s” experiences obtained in an environment with 40+ Scrum Teams in 19 months by garnishing with Portfolio Agility, establisment of an Agile Studio and initiation of an industrial way of coaching.
A journey designed to put agile into practice in an agile way with more than 1000+ people involved and with the great support of Agile Catalyst Community of BNPP Group.
Незалежний Scrum caretaker
Ґюнтер Верхеєн — досвідчений практик Скраму (з 2003 року). Після тривалої роботи консультантом він заснував власну компанію Ullizee-Inc. Ґюнтер був партнером Кена Швабера, одним із творців Скраму та керував Professional Scrum series у Scrum.org (у 2013-2016 роках). У 2013 році вийшла його книга “Scrum – A Pocket Guide”, доповнене видання якої з’явилося цього року. Ґюнтер працює з людьми та організаціями як незалежний Scrum Caretaker (доглядач Скраму).
"Engagement is (the) key"
Scrum drives us toward increasing the value we deliver. Although ‘value’ in itself is hard to quantify, we can measure and improve how we effectively deliver value. “Team Engagement” is the most ignored aspect of ‘value’, yet one where huge gains can be made to increase the ability to deliver value.
Бариш Бал є керівним партнером ACM, Аджайл-коучем та тренером. Він надає організаційний консалтинг із трансформації та тренінги з різних аспектів Аджайлу, Скраму й Канбану, поєднуючи теоретичні та практичні знання. Він також має численні сертифікації: PSM I, PSPO I, CSM, CSP, DevOps Foundation, Management 3.0, KMP I.
У досвіді Бариша — 10+ років роботи в ІТ. Він працював на корпоративні організації та підприємства в таких галузях, як ІТ, телеком, оборонний сектор. Побував у різних ролях: Скрам Майстра, розробника ПЗ, аналітика, менеджера проектів та ін.
Бариш виступає на конференціях, веде найвідоміший Аджайл-блог Туреччини www.scrumturkey.com, створив www.agilesparrow.com і є лідером JUG в Анкарі.
Professional Scrum Trainer, консультант програми SAFe, Agilesparks
Одед — головний коуч та тренер в Agilesparks, провідній ізраїльській Аджайл-компанії. Він керує переходом на Аджайл та стратегію DevOps у великих міжнародних компаніях та IT-відділах.
За понад 20 років Одед чимало побував у різноманітних управлінських ролях, зокрема директора з інформаційних технологій (CIO) та Vice President Project Management у великій міжнародній компанії. У цей період він був сфокусований на кризовому менеджменті та навчанні менеджменту проектів.
Навички проджект-менеджера Одед поєднує з експертизою із впровадження Скраму й масштабуванню Аджайлу, а також багатим досвідом проведення тренінгів.
Одед має кваліфікацію Professional Scrum Trainer. Він отримав диплом MBA у Манчестерському університеті, а ступінь з організаційного консалтингу — в університеті Бар-Ілан.
Agile Transformation - the Next Level From IT Agility to Business Agility
Business agility or organization agility is one of the important trends in today’s business world.
Consequently, Agile practices used so far in fields of IT and SW development, are now utilized across
the whole organization.
Today’s market competition generates frequent business changes to which companies have to adapt
quickly. In the VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity and Ambiguity) world, many organizations
may find themselves out of business because “the fast eats the slow” (not the “big eats the small”).
It’s therefore imperative that organizations devise new strategies.
These strategies are not about robustness but rather about the ability to adapt quickly to the
changing market environment and be able to compete based on changing market’s needs.
This presentation will present a short and focused view on one of the most important initiatives
organizations should take in order to survive in this market. We will discuss What Business Agility is
and what it is not, Why it is so important and How to overcome the challenge of organizational silos
and hierarchy and be able to “Organize Around Value”.
In the past year, I had the opportunity to work with several companies and support them in this
agility journey. I’ll provide examples from two such cases: one is a large semiconductor
manufacturing company, the other a startup that grew fast to a mid-size company (more than 100
people). Each one wished to improve agility in order to be able to act faster in the marketplace.”.
We will discuss the challenges, the barriers and the way those organization moved forward to
improve agility so that the audience of this session will be able to rethink the way agility can work
for them in their organization.